Gladisch

4p ifrån att spika tentan, så nå är jag glad nå!
(nu har jag bara 2 tentor kvar innan det blir lov)

I helgen bakades de en del, limpa och focaccia.

Image

Jag har nu två gånger sprungit tillsammans med en i trean och en ifrån Eliias trean. (Äldrekursare till oss.) En har mål att bli i form till stranden. Så jag tog med henne på 5 km runda i tisdags. Idag var det ELias äldrekursare, Mumma, att ta oss på en runda, vi blev borta i 52 minuter. Segt tempo för mig men vi skulle ju trots allt jogga tillsammans med Kaisa. Så, de blev ungefär 8 km. (Kanske bra för mig att jogga sakta för en gång skull så ja ej kutar utan faktiskt förbränner något med ;))

Längtar bara tills alla vägar är sopade för då drar jag på mig mina nya löparskor. Nike free run +2

Kommentera

