3 behövliga dagar

Efter att jag har jobbat nio dagar i rad, förmiddags, var av två 12h pass, känns det mer än skönt att få tre dagars ledigt innan jag kör 12h hela helgen.
Ikväll passar jag, mamma och pappa då på att bege oss till henriksfjäll till mammas kompis stuga. Jag och pappa ska fjällvandra! Så som jag har längtat efter att få testa göra det. Jag har aldrig gjort det förr, kanske blir en längre tur än dagstur nästa sommar!
Ska ta med kameran och försöka fota så mycket som möjligt.

 

 

 

Kommentera

