Lycklig som få!

Jag var på konsert med Miss Li igår!
Underbara kvinna!
Vilken energi och vad glad man blir av att se henne på scenen!
Happy happy happy!

Annars då? Jo, det flyter på bra nu faktiskt.
Jag klarade senaste tentan som var uppdelad i tre moment, Geologi, Ekologi och Vattenkemi.
Skönt!

I fredags hade vi ackreditering (inom vattenprovtagning) och den tror jag också gick bra,
trots att jag med min vanliga klumpighet( (Elias påstår alltid att jag är klumpig) råkade hälla ut vattnet i rutterhämtaren rakt på mina fötter,
minusgrader ute och vattnet var 1 grad = BURR!
Skulle göra testet efter det så jag skakade av nedkylning (nästan) haha…
Men om jag klarade den eller ej kommer upp nästa vecka.

Bakade spökmaränger i fredags och igår bakade jag och Elias muffins
som skulle bli fina halloween cupcakes! 🙂


Roligt att jag bakade dessa i fredags och idag på morgonprogrammet så bakar hon spökmaränger,
fast hennes hade inte några armar som mina!

Resultatet på våra muffins! De blev goda, annorlunda!

Kommentera

