Avokado och hallonglass

Idag sprang jag 6km för tredje gången på 4 dagar. Det gick ganska bra idag! 
Så här har tiderna sett ut de tre passena: 
– 6km, 34.41
– 6km, 32,51
– 6km, 32,01

Helt okej ändå! Bara att försöka fortsätta, har ju mina nya skor och Gill som peppning! 🙂

Ska dela mig mig av ett enkelt och gott glassrecept som jag och mina vänner har fastnat för de senaste två veckorna. Tror vi har förätit oss på den. 

Bild

Du behöver: 
250gr frysta hallon
1 avokado
1-2 tsk vaniljsocker

Mixa ihop allt med stavmixer. (Man kan vänta en liten stund innan man mixar så att hallona inte är stenhårda, jobbigt att mixa då) Servera! Gott bara som det är eller till en kladdkaka! 🙂 

Kommentera

