Sugen på tävling och utmaning

Kom just precis in från en löprunda. Det var jag stjärnorna och löpspåret, ingen annan ute i mörkret (Sorry farmor att jag var ute själv så sent).Löprundor kan verkligen variera från dag till dag. Idag gick det mer än 2 minuter snabbare och jag kände mig så mycket mer fokuserad. Tänk vilken skillnad det kan vara. 
Igår hittade jag även en tävling som jag hade lust att delta i. Den kommer att hålla till i Umeå och verkar vara ganska tuff! 
Toughest. hur kul skulle inte det vara?
Jo, jätte kul! Någon som är sugen att göra det tillsammans med mig? 

Bild

Bild lånad. Foto av CamillaOlsson.com

Kommentera

