Tre dagar efter Lidingöloppet

Det ömmar i ryggen och benen är möra.
Jag tycker dock att kroppen har hämtat sig bra med tanke
på hur ont jag hade just efter loppet.
Kanske inte så konstigt jag hade ont heller då jag verkligen akutsprang sista biten.
Det som är jobbigast är min domnade tå.
Det känns ju att jag petar där, men den är ändå inte helt vaken.
Det ilar lite när jag kliver hårt på trampdynan, jag misstänker att det är den som är öm/svullen
och trycker på nerven.

Den virkade filten jag pratade om tidigare, den är påbörjad.
Det blev i färgerna grå, lila och rosa.
Det gick undan i början men den har legat lite nu medan jag varit
i Vilnius och Stockholm.
Här kommer i alla fall en smygbild på hur den ser ut.

IMG-20140914-WA0007

Arbetsbyxor på, passar på att virka medan vi tar en rast från bygget.

IMG_20140914_153533

Jag och sötgill.

Kommentera

