Första triathlonet

Slutade på en fjärdeplats bland damerna. Ett sprint triathlon som var mitt första.
Det är svårt att dra på sig sockar efter att ha simmar i 13C. vatten. Burr!
Trodde hjärtat skulle krossas och att andningen skulle upp höra, nästan 🙂

20160813_110132

På startlinjen. Jag syns inte i bild. 

20160813_110652

På väg upp ur vattnet, jag i baddräkt. 

20160813_110655

Dags att börja rusa, jag i baddräkt. 

20160813_115323

Växling från cykel till löpning. Benen var inte i löpläge utan tunga från cyklingen. Här registrerar jag tiden innan jag börjar springa. 

2 thoughts on “Första triathlonet

Kommentera

