Sjuk

Första gången någonsin är jag hemma sjuk. Aldrig missat en dag på jobbet eller högskolan på grund av sjukdom. Nu är jag hemma för att vila upp mig. Jag har hosta, ont i halsen och känner mig seg.

Det jobbigaste av allt är att jag börjar inse att jag måste stå över loppet jag skulle ha sprungit igår. Jag har heller aldrig behövt stå över ett lopp, nu är första gången. Jag känner en obeskrivlig känsla, kan inte sätta fingret på det. Men att behöva stå över ett lopp för att jag är sjuk hoppas jag är sista gången. Med den här snön som kom i veckan hade loppet blivit episkt, dessutom är det första gången loppet går av stapeln! Jäkla skit.

 

044A58420,.jpg

Kommentera

