Intervjuad av Järbo Garn

Jag är helt upprymd och bubblar av glädje! Järbo Garn kontaktade mig för ett tag sedan och frågade om jag ville medverka i en intervju. Självklart ville jag det! Att få vara en del av allt som handarbete är ger mig så mycket glädje och att jag har chansen att förmedla den till glädjen till er gör mig helt enkelt överlycklig.

bild intervju jg.png

Ni kan läsa hela intervjun på Järbo Garns hemsida, klicka här.
Ni alla är så himla fina och gör mig så glad. Jag hoppas att jag ska kunna inspirera er och ge er tips men vill gärna ta emot tips från er också. Ni är varmt välkomna att kontakta mig och fråga mig om det är några funderinga.

Kramar!

2 thoughts on “Intervjuad av Järbo Garn

  1. Åh, fina Anna! Du är så himla duktig och det känns som du verkligen hittat en bra nisch. Kollar på dina videos och du är superduktig! Framförallt, tror verkligen på dig. Fortsätt så lovar jag att det kommer massor av möjligheter. Känner det på mig:) Kram/Tina

    Gilla

Kommentera

